MOTOR DEUTZ TCD 2,9 L4

NOUL MOTOR DEUTZ TCD 2,9 L4

Cu sistem de aspiraþie naturalã sau cu propulsie turbo, cu sau fãrã sisteme de rãcire cu aer, echipat cu recirculare externã a gazelor rãcite si un sistem de presiune înaltã common rail de 1.800 bari, modelul ultra-compact, recent dezvoltat, TCD 2,9 L4 acoperã clasa de putere între 25 si 55,4 kW. Acest model compact cu 4 cilindri în linie, special dezvoltat pentru instalaþiile restrânse si înguste oferã niveluri înalte de putere si cuplu de torsiune combinate cu o funcþionare linã si silenþioasã. Sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor a fost creat astfel încât sã rãspundã cerinþelor impuse unei masini industriale privind construcþia compactã si eficienþa costurilor.
 Convertorul catalitic diesel de oxidare accesibil si care nu necesitã întreþinere alãturi de convertorul catalitic de oxidare a particulelor reusesc sã acopere majoritatea aplicaþiilor. Opþiunea de etansare DPF este de asemenea disponibilã.
Deutz acoperã gama de putere între 50 si 90 kW cu modelul TCD 3,6 L4 care atinge un nivel maxim al cuplului de torsiune de pânã la 480 Nm la viteze ale motorului între 1.400 si 1.600 rpm, generând astfel un nivel de putere comparabil cu cel al unui motor de 4,5 litri, cu turbocharger Tier 3. Acest motor rãcit cu apã cu propulsie turbo si 4 cilindri, cu sau fãrã turbo-suflantã si sistem de recirculare externã a gazelor rãcite este echipat cu un sistem common rail de 1.600 bari. Un convertor catalitic de oxidare a particulelor  sau un DOC pentru varianta suflantei rãcite cu aer sunt disponibile pentru tratamentul ulterior al gazelor.
Existã de asemenea optiunea DPF si sistemul DVERTŸ de tratare ulterioarã a gazelor care nu necesitã întreþinere.
Noul buldozer dispune de un motor de 634 kW (850 de cai), de lame ce se pot deplasa până la 43,6 mᵌ și constructorii indică o greutate de serviciu de ceva mai mult de 112 de tone. Noua motorizare permite modelului să răspundă exigențelor normelor americane Tier 4 al EPA. Emisiile de oxid de azot în
mai multe detalii ...
9 L4 MOTOR DEUTZ TCD 2
KOMATSU a prezentat la Intermat 2015 noul incarcator pe pneuri WA270-7, care inlocuieste modelul WA250PZ-6.Cu noua motorizare SAA6D107E-2, incarcatorul realizeaza o economie de consum de 10% in raport cu modelul precedent, totodata aducand un plus de putere si un confort sporit de utilizare, dezvoltand o putere neta de
mai multe detalii ...
9 L4 MOTOR DEUTZ TCD 2
Echipamentele pentru terasamente Piata americana a echipamentelor pentru lucrari de terasament, oferite si de Liebherr, a coborat vertiginos. Dupa varful din 2006, cu 34.531 de unitati vandute, si o scadere moderata in urmatorii doi ani, la peste 20.000 de unitati, in 2009 s-au vandut numai 9.562. La fel, incarcatoar
mai multe detalii ...
MOTOR DEUTZ TCD 2 9 L4

Sediu : 700045 Iasi, Strada Sfantul Lazar nr. 27, Kapital Invest Building -  etajul 2
Depozit :
700382 Iasi,Str. Aurel Vlaicu 88
600343 Bacau,Str. Letea 32
062202 Bucuresti, Str. Preciziei 32
2059 Chisinau, Str. Petricani 19/4

Telefon Romania:
+40 374 048 444
+40 743 122 261
Telefon Bulgaria:
английски и руски език
+35 924 915 277
office@commatech.ro