MOTOR DEUTZ TCD 2,9 L4

NOUL MOTOR DEUTZ TCD 2,9 L4

Cu sistem de aspiraþie naturalã sau cu propulsie turbo, cu sau fãrã sisteme de rãcire cu aer, echipat cu recirculare externã a gazelor rãcite si un sistem de presiune înaltã common rail de 1.800 bari, modelul ultra-compact, recent dezvoltat, TCD 2,9 L4 acoperã clasa de putere între 25 si 55,4 kW. Acest model compact cu 4 cilindri în linie, special dezvoltat pentru instalaþiile restrânse si înguste oferã niveluri înalte de putere si cuplu de torsiune combinate cu o funcþionare linã si silenþioasã. Sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor a fost creat astfel încât sã rãspundã cerinþelor impuse unei masini industriale privind construcþia compactã si eficienþa costurilor.
 Convertorul catalitic diesel de oxidare accesibil si care nu necesitã întreþinere alãturi de convertorul catalitic de oxidare a particulelor reusesc sã acopere majoritatea aplicaþiilor. Opþiunea de etansare DPF este de asemenea disponibilã.
Deutz acoperã gama de putere între 50 si 90 kW cu modelul TCD 3,6 L4 care atinge un nivel maxim al cuplului de torsiune de pânã la 480 Nm la viteze ale motorului între 1.400 si 1.600 rpm, generând astfel un nivel de putere comparabil cu cel al unui motor de 4,5 litri, cu turbocharger Tier 3. Acest motor rãcit cu apã cu propulsie turbo si 4 cilindri, cu sau fãrã turbo-suflantã si sistem de recirculare externã a gazelor rãcite este echipat cu un sistem common rail de 1.600 bari. Un convertor catalitic de oxidare a particulelor  sau un DOC pentru varianta suflantei rãcite cu aer sunt disponibile pentru tratamentul ulterior al gazelor.
Existã de asemenea optiunea DPF si sistemul DVERTŸ de tratare ulterioarã a gazelor care nu necesitã întreþinere.
În ultimii 50 de ani majoritatea lucrărilor de excavare în rocă si demolări au fost realizate utilizând ciocane hidraulice clasice. Tot în acesti 50 de ani producătorii de echipamente pentru demolări si-au concentrat eforturile în vederea cresterii eficientei si productivitătii cioca
mai multe detalii ...
MOTOR DEUTZ TCD 2 9 L4
Incărcătoarele frontale compacte. Acum, prin noile modele 411 şi 417, brațul a suferit transformări suplimentare din punctul de vedere al designului, fiind mai jos și deci oferind o vizibilitate de excepție operatorului. Motorul diesel JCB Ecomax, foarte eficient şi ecologic, se remarcă printr-un consum redus
mai multe detalii ...
MOTOR DEUTZ TCD 2 9 L4
Producătorul New Holland a fost unul dintre expozantii de renume prezenti la Hillhead între 24 si 26 iunie. Cele două încărcătoare frontale expuse, W190B si W270B beneficiază de o productivitate exceptională, eficientă deosebită a consumului de combustibil si un nivel deosebit al stabilitătii, fiin
mai multe detalii ...
MOTOR DEUTZ TCD 2 9 L4

Sediu : 700045 Iasi, Strada Sfantul Lazar nr. 27, Kapital Invest Building -  etajul 2
Depozit :
700382 Iasi,Str. Aurel Vlaicu 88
600343 Bacau,Str. Letea 32
062202 Bucuresti, Str. Preciziei 32
2059 Chisinau, Str. Petricani 19/4

Telefon Romania:
+40 374 048 444
+40 743 122 261
Telefon Moldova:
+37 322 893 762
Telefon Ucraina:
+38 0947 101 435
Telefon Bulgaria:
английски и руски език
+35 924 915 277
office@commatech.ro