transmisie finala

Transmisie Finala

Depanare

Aveti probleme cu transmisia finala? Aveti nevoie de un sfat? Suntem aici sa va ajutam.

Mai jos sunt cateva sfaturi de baza si cateva indicii pentru a va putea scoate din impas.
Cand lucrurile nu merg cum trebuie.

Probleme externe

Doar pentru ca reductia finala se misca greu sau nu se misca nu inseamna neaparat ca este din vina ei. Chiar daca nu functioneaza corect transmisia sau motorul, aceasta  poate fi simptomul unei defectiuni in alte parti ale utilajului.
Aici sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare:

  • Este suficient ulei in rezervorul de ulei hidraulic?
  • Motorul ruleaza la viteza maxima?
  • Sunt senilele prea stranse?
  • Este masina blocata in modul viteza mare?
  • Sunt senilele, rolele de rulare si rolele de ghidare in stare buna?
  • Utilajul asigura presiunea si debitul de ulei corect necesar motorului de mars?
  • Exista scurgeri interne in articulatia de pivotare?
  • Exista presiune de retur sau este un blocaj intre motor si conducta de retur?

Sfat: Nu utilizati o reductie finala reparata sau noua decat daca sunteti sigur ca ati descoperit cauza defectiunii initiale sau daca ati reparat defectul.

Problemele reductiei finale

Uitati-va prin tabelul de mai jos pentru a putea gasi problema.

 

1. Simptoma: Scurgere de ulei

Problema: Scurgeri de ulei la capacul transmisiei finale

  Cauza Posibila Solutie
1 Deformarea capacului sau carcasei transmisiei finale cauzata de deteriorarea fizica Inlocuiti capacul sau garnitura capacului pentru a elimina scurgerea
2 Acumularea de presiune in transmisia finala cauzate de motor sau probleme externe Contactati centrul de service CommaTECH

 

Problema: Scurgeri de ulei in spatele rotii motrice

  Cauza Posibila Solutie
1 Deteriorarea sau uzarea (imbatranirea) garniturii Inlocuiti garnitura
2 Acumularea de presiune in transmisia finala cauzate de motor sau probleme externe Contactati centrul de service CommaTECH

 

2. Simptoma: Nivelul de ulei al transmisiei finale este prea mare

Problema: Uleiul hidraulic se scurge din motor in transmisia finala

  Cauza Posibila Solutie
1 Garnitura sau rulmentii axului motorului sunt uzati Se inlocuiesc in mod corespunzator
2 Presiune excesiva in carcasa motorului Problema externa

 

3. Simptoma: Zgomot excesiv

Problema: Insuficient ulei in transmisia finala

  Cauza Posibila Solutie
1 Scurgere de ulei din transmisia finala sau lipsa de intretinere corespunzatoare Transmisia finala/motorul necesita o revizie


Problema: Rulmenti sau pinioane uzate

  Cauza Posibila Solutie
1 Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare Inlocuiti reductia finala cu una  noua sau reconditionata de la CommaTECH

 

4. Simptoma: Vibratie excesiva

Problema: Sprocket slabit

  Cauza Posibila Solutie
1 Suruburile sprocketului sunt desfacute Strangeti sau schimbati suruburile


Problema: Transmisia finala "smunceste" in timp ce se invarte

  Cauza Posibila Solutie
1 Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare Cutia de viteze/motorul necesita o revizie

 

5. Simptoma: Caldura excesiva

Problema: Carcasa transmisiei finale e prea fierbinte pentru a o atinge sau ies aburi cand este uda

  Cauza Posibila Solutie
1 Nu are ulei suficient Puneti ulei
2 Rulmentii sunt uzati Transmisia finala/motorul necesita o revizie
3 Frana nu se elibereaza in mod corespunzator Verificati presiunea de actionare a franei si garniturile pistonului de frana
4 Uleiul hidraulic este excesiv de fierbinte Verificati racitorul de ulei si sistemul hidraulic

 

6. Simptoma: Utilajul nu urca pe suprafete abrupte sau pante, sau se intoarce pe o parte

Problema: Lipsa de putere

  Cauza Posibila Solutie
1 Presiunea hidraulica este scazuta Verificati presiunea hidraulica la motorul de mars
2 Frictiune externa ridicata Verificati intinderea lantului de senila si starea rolelor de rulare si a rolei intinzatoare
3 Motorul de mars este blocat in modul rapid Verificati sistemul de control al vitezei
4 Motorul de mars este extrem de uzat Reparati sau inlocuiti motorul de mars
5 Transmisia finala este extrem de uzata Reparati sau inlocuiti transmisia finala

 

7. Simptoma: Reductia finala nu se invarte

Problema: Motorul merge dar nu invarte transmisia finala

  Cauza Posibila Solutie
1 Axul motorului  sau primul pinion central sunt avariate Schimbati axul motorului si primul pinion central (si cuplajele daca este nevoie)


Problema: Nimic nu se misca

  Cauza Posibila Solutie
1 Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare Contactati centrul de servicii CommaTECH
2 Frana nu se elibereaza Verificati sistemul exterior de franare
    Verificati garniturile cilindrului de frana

 

8. Simptoma: Reductia finala se invarte libera

Problema: Frana nu functioneaza

  Cauza Posibila Solutie
1 Presiune reziduala in circuit Verificati sistemul hidraulic
2 Discuri de frana uzate Schimbati discurile
3 Axul motorului este stricat Schimbati axul motorului

 

Utilajul de constructii a fost testat pe santiere aflate la o altitudine mare si in lucrari realizate la temperaturi scazute. Astfel, cumparatorii buldozerului Komatsu D65-17 sunt convinsi ca utilajul va respecta norma Tier 4 in orice imprejurare. Puterea motorului acestui buldozer Komatsu variaza intre 208 si 222
mai multe detalii ...
transmisie finala
Furnizam piese motor, consumabile, piese uzura, elemente hidraulica, joystick, display, etc pentru : YuChai, Longgong, WeiChai, Liugong, XCMG, Xuangong, Shangchai, Xiagong, Shantui, Folton, Yto, Changlin,XGMA,CHENGGONG, Cummins.XCMG piese incarcatoare frontale, piese motor, bucse brate cupa, piese instalatie hidraulica
mai multe detalii ...
transmisie finala
Excavatorul hibrid ​​PC200-8 esteprimul echipament de constructii de acest tip din lume. Prezent pe piata japoneză încă din 2008, unde s-a bucurat de succes datorită consumului redus de combustibil, modelul hibrid a fost mai apoi lansat în China si America de Nord, în 2009. Odată cu aparitia a
mai multe detalii ...
transmisie finala

Sediu : 700045 Iasi, Strada Sfantul Lazar nr. 27, Kapital Invest Building -  etajul 2
Depozit :
700382 Iasi,Str. Aurel Vlaicu 88
600343 Bacau,Str. Letea 32
062202 Bucuresti, Str. Preciziei 32
2059 Chisinau, Str. Petricani 19/4

Telefon Romania:
+40 374 048 444
+40 743 122 261
Telefon Moldova:
+37 322 893 762
Telefon Ucraina:
+38 0947 101 435
Telefon Bulgaria:
английски и руски език
+35 924 915 277
office@commatech.ro