Depanare
Aveti probleme cu transmisia finala? Aveti nevoie de un sfat? Suntem aici sa va ajutam.
Mai jos sunt cateva sfaturi de baza si cateva indicii pentru a va putea scoate din impas.
Cand lucrurile nu merg cum trebuie.
Probleme externe
Doar pentru ca reductia finala se misca greu sau nu se misca nu inseamna neaparat ca este din vina ei. Chiar daca nu functioneaza corect transmisia sau motorul, aceasta poate fi simptomul unei defectiuni in alte parti ale utilajului.
Aici sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare:
Sfat: Nu utilizati o reductie finala reparata sau noua decat daca sunteti sigur ca ati descoperit cauza defectiunii initiale sau daca ati reparat defectul.
Problemele reductiei finale
Uitati-va prin tabelul de mai jos pentru a putea gasi problema.
1. Simptoma: Scurgere de ulei
Problema: Scurgeri de ulei la capacul transmisiei finale
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Deformarea capacului sau carcasei transmisiei finale cauzata de deteriorarea fizica | Inlocuiti capacul sau garnitura capacului pentru a elimina scurgerea |
2 | Acumularea de presiune in transmisia finala cauzate de motor sau probleme externe | Contactati centrul de service CommaTECH |
Problema: Scurgeri de ulei in spatele rotii motrice
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Deteriorarea sau uzarea (imbatranirea) garniturii | Inlocuiti garnitura |
2 | Acumularea de presiune in transmisia finala cauzate de motor sau probleme externe | Contactati centrul de service CommaTECH |
2. Simptoma: Nivelul de ulei al transmisiei finale este prea mare
Problema: Uleiul hidraulic se scurge din motor in transmisia finala
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Garnitura sau rulmentii axului motorului sunt uzati | Se inlocuiesc in mod corespunzator |
2 | Presiune excesiva in carcasa motorului | Problema externa |
3. Simptoma: Zgomot excesiv
Problema: Insuficient ulei in transmisia finala
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Scurgere de ulei din transmisia finala sau lipsa de intretinere corespunzatoare | Transmisia finala/motorul necesita o revizie |
Problema: Rulmenti sau pinioane uzate
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare | Inlocuiti reductia finala cu una noua sau reconditionata de la CommaTECH |
4. Simptoma: Vibratie excesiva
Problema: Sprocket slabit
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Suruburile sprocketului sunt desfacute | Strangeti sau schimbati suruburile |
Problema: Transmisia finala "smunceste" in timp ce se invarte
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare | Cutia de viteze/motorul necesita o revizie |
5. Simptoma: Caldura excesiva
Problema: Carcasa transmisiei finale e prea fierbinte pentru a o atinge sau ies aburi cand este uda
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Nu are ulei suficient | Puneti ulei |
2 | Rulmentii sunt uzati | Transmisia finala/motorul necesita o revizie |
3 | Frana nu se elibereaza in mod corespunzator | Verificati presiunea de actionare a franei si garniturile pistonului de frana |
4 | Uleiul hidraulic este excesiv de fierbinte | Verificati racitorul de ulei si sistemul hidraulic |
6. Simptoma: Utilajul nu urca pe suprafete abrupte sau pante, sau se intoarce pe o parte
Problema: Lipsa de putere
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Presiunea hidraulica este scazuta | Verificati presiunea hidraulica la motorul de mars |
2 | Frictiune externa ridicata | Verificati intinderea lantului de senila si starea rolelor de rulare si a rolei intinzatoare |
3 | Motorul de mars este blocat in modul rapid | Verificati sistemul de control al vitezei |
4 | Motorul de mars este extrem de uzat | Reparati sau inlocuiti motorul de mars |
5 | Transmisia finala este extrem de uzata | Reparati sau inlocuiti transmisia finala |
7. Simptoma: Reductia finala nu se invarte
Problema: Motorul merge dar nu invarte transmisia finala
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Axul motorului sau primul pinion central sunt avariate | Schimbati axul motorului si primul pinion central (si cuplajele daca este nevoie) |
Problema: Nimic nu se misca
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Transmisia finala/motorul a ajuns la sfarsitul duratei sale de viata planificata sau s-a defectat anticipat din cauza lipsei unei intretineri corespunzatoare | Contactati centrul de servicii CommaTECH |
2 | Frana nu se elibereaza | Verificati sistemul exterior de franare |
Verificati garniturile cilindrului de frana |
8. Simptoma: Reductia finala se invarte libera
Problema: Frana nu functioneaza
Cauza Posibila | Solutie | |
1 | Presiune reziduala in circuit | Verificati sistemul hidraulic |
2 | Discuri de frana uzate | Schimbati discurile |
3 | Axul motorului este stricat | Schimbati axul motorului |
Sediu : 700045 Iasi, Strada Sfantul Lazar nr. 27, Kapital Invest Building - etajul 2
Depozit :
700382 Iasi,Str. Aurel Vlaicu 88
600343 Bacau,Str. Letea 32
062202 Bucuresti, Str. Preciziei 32
2059 Chisinau, Str. Petricani 19/4
Telefon Romania:
+40 374 048 444
+40 743 122 261
office@commatech.ro